Ik kwam op marktplaats een advertentie tegen m.b.t. het spoelen van de automaatbak.
1. Het grootste verschil is dat bij alleen het vervangen van de olie enkele liters olie in de koppelomvormer en in de warmtewisselaar achter blijven. Dit is alleen te verwijderen door met lopende motor de automaatbak (statisch) door te spoelen, door behulp van een gepatenteerde machine (hier zijn er slechts 3 van in Nederland). Deze machine zorgt ervoor dat overal in de automaat, koppelomvormer en warmtewisselaar vervuilde olie wordt verwijderd en vervangen wordt voor nieuwe olie.
2. Het reinigen van een automaat gebeurt op een speciale wijze met een gepatenteerde automaat metaalreiniger. Deze zorgt ervoor dat alle aanslag, sludge en andere vervuilingen oplossen /loskomen en statisch weggespoelt kunnen worden.
Adverteerder geeft aan een speciale machine te gebruiken waarvan er maar 3 in Nederland zijn.
Iemand ervaring met bovenstaande ?
Quote
1. Het grootste verschil is dat bij alleen het vervangen van de olie enkele liters olie in de koppelomvormer en in de warmtewisselaar achter blijven. Dit is alleen te verwijderen door met lopende motor de automaatbak (statisch) door te spoelen, door behulp van een gepatenteerde machine (hier zijn er slechts 3 van in Nederland). Deze machine zorgt ervoor dat overal in de automaat, koppelomvormer en warmtewisselaar vervuilde olie wordt verwijderd en vervangen wordt voor nieuwe olie.
2. Het reinigen van een automaat gebeurt op een speciale wijze met een gepatenteerde automaat metaalreiniger. Deze zorgt ervoor dat alle aanslag, sludge en andere vervuilingen oplossen /loskomen en statisch weggespoelt kunnen worden.
Adverteerder geeft aan een speciale machine te gebruiken waarvan er maar 3 in Nederland zijn.
Iemand ervaring met bovenstaande ?