Stel, ik wil een 480 kopen.
Op de 480 is roest zichtbaar aan de buitenkant van 1 van de achterspatborden, in de vorm van blaasjes. Hoe erg is het probleem dan? Is dat iets dat je beter zegt, laten staan die hap, of is dat redelijk eenvoudig te verhelpen en afhankelijk van de kwaliteit van het spuiten of het nog zichtbaar blijft al dan niet?
Oww en wat kan het betekenen als er een 2.0 s word aangeboden met een turbodrukmeter die op de foto ook nog es netjes in het midden staat maar waarvan zelfs het RDW zegt dat het echt geen turbo is (en ook de verkoper in zijn advertentie) Voorbij lopen?
Tips zijn welkom.....
Het zou dan met name om een automaat gaan waar we naar zoeken als we de Punto willen inruilen cq verkopen en een 480 kopen......
Op de 480 is roest zichtbaar aan de buitenkant van 1 van de achterspatborden, in de vorm van blaasjes. Hoe erg is het probleem dan? Is dat iets dat je beter zegt, laten staan die hap, of is dat redelijk eenvoudig te verhelpen en afhankelijk van de kwaliteit van het spuiten of het nog zichtbaar blijft al dan niet?
Oww en wat kan het betekenen als er een 2.0 s word aangeboden met een turbodrukmeter die op de foto ook nog es netjes in het midden staat maar waarvan zelfs het RDW zegt dat het echt geen turbo is (en ook de verkoper in zijn advertentie) Voorbij lopen?
Tips zijn welkom.....
Het zou dan met name om een automaat gaan waar we naar zoeken als we de Punto willen inruilen cq verkopen en een 480 kopen......