Oh, nee met zo'n verschil in km's mag het ook geen schuld hebben natuurlijk....
Het zou me niet verbazen als hier nog wat van te maken is, maar het zal wel lastig zijn gok ik.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Of je laat 'm helemaal opknappen. Zitting opnieuw vullen, de boel naaien etc. Al zal dat onderaan de streep ook verre van goedkoop zijn. En dan heb je nog steeds die sportstoelen niet. En ik moet zeggen, die zitten inderdaad wel heerlijk
Zo even update. Bij Rima voor 125 sportstoel gekocht vanaf foto via onderdelenlijn.nl. voor 31 euro sturen ze m op onder rembours. van Druten naar Noordoost Groningen. Daar kan ik zelfs met mn gas niet voor heen en weer rijden. Dus Jeroen gewoon even bellen en op laten sturen. voor dat bedrag hoef je het niet te laten. Fotos volgen zodra hij er is.
Oja en zo ziet t er nu uit. twee verschillende stoelen voorin. maar de aanblik valt mij mee.
maar misschien zegt dat meer over mijzelf. comfort en kosten boven aanblik
Zit echt veel beter, meer steun en in oude stoel weinig zachtheid in de stoel te bekennen. voelde weinig verend / plat aan. deze zak ik lekker iets in. ook lende steun zit nu goed. wat mij betreft helemaal goed.