Ook ik was hoopvol toen de lokale Volvo dealer liet weten dat dmv software de stoelverwarming kon worden geactiveerd. Ik had reeds de schakelaars geplaatst, nieuwe matjes en de control modules onder de stoelen. Volgens de monteur kon alleen de heetste stand gekozen worden omdat het achteraf was ingebouwd (normaal heb je 3 standen). Schakelaars werken nu, maar daar houdt het verhaal op. Heb inmiddels de vraag uitstaan bij dealer wat er mis kan zijn. Heb uit een ander forum begrepen dat na software update de verwarming nog niet werkte bij iemand en daarna update 2.0 is geladen, waarna de verwarming wel werkte. Wat software 2.0 in houdt is mij onbekend. De zekeringen zaten er bij mij standaard in (zijkant dashboard) en ik meet gewoon 14V op de control modules, maar canbus signaal ontbreekt via de gele draad naar de control module. Heb 4 modules geprobeerd, geen van allen werken. Lijkt me sterk dat ze alle 4 kapot zijn. Heb al gedacht aan relais of zekeringen die evt bijgeplaatst moeten worden op de CEM, maar daar is niets over te vinden. Op de electrische schema's wordt dit ook niet weergegeven (schema S60 tot MY2004). Software wordt iig geladen in de CEM, waar alle ECC functies geschakeld worden. Dat control modules voertuig specifiek zouden zijn, geloof ik niet in. Ik hoop snel een reactie te krijgen van dealer, wie weet zijn er meerdere mogelijkheden met software versies. Voorlopig dus alleen 4 oranje lampjes die de middenconsole nog meer kleur geven
Ik laat het weten als ik meer info heb