Goedemorgen,
zoals de titel al zegt werkt de bestuurdersstoelverwarming van mijn MY2010 V70 2.5FT niet.
Van de winter ontdekt en ik wil deze graag voordat ik hem weer nodig heb repareren.
Wat is de situatie?
De zekeringen zijn heel, heb bestuurder en bijrijder verwisseld, bijrijderskant bleef werken.
De lampjes in de schakelaars branden bij allebei.
Ik heb de weerstand gemeten in onderstaande stekker, hiervan lopen de draden de stoel in, dus ik neem aan dat dat van de verwarming is (?)
De metingen zijn bij beide stekkers gelijk, dwz 0 Ohm tussen bruin en zwart (buitenste draden) en 4.6 kOhm tussen de 2 gele.
Opvallend vond ik dat deze waarde niet meteen verscheen, maar pas na een seconde of 2.
De andere mogelijke verbindingen gaven oneindig.
Contact was uit.
Via de zoekfunctie heb ik de tip voor bovenstaande meting gevonden.
Het kan natuurlijk zijn dat ik de verkeerde stekker te pakken had of de meting niet goed heb gedaan.
Gaan de schakelaars ooit stuk?
Heeft iemand nog ideeën misschien?
Bij voorbaat dank!
zoals de titel al zegt werkt de bestuurdersstoelverwarming van mijn MY2010 V70 2.5FT niet.
Van de winter ontdekt en ik wil deze graag voordat ik hem weer nodig heb repareren.
Wat is de situatie?
De zekeringen zijn heel, heb bestuurder en bijrijder verwisseld, bijrijderskant bleef werken.
De lampjes in de schakelaars branden bij allebei.
Ik heb de weerstand gemeten in onderstaande stekker, hiervan lopen de draden de stoel in, dus ik neem aan dat dat van de verwarming is (?)
De metingen zijn bij beide stekkers gelijk, dwz 0 Ohm tussen bruin en zwart (buitenste draden) en 4.6 kOhm tussen de 2 gele.
Opvallend vond ik dat deze waarde niet meteen verscheen, maar pas na een seconde of 2.
De andere mogelijke verbindingen gaven oneindig.
Contact was uit.
Via de zoekfunctie heb ik de tip voor bovenstaande meting gevonden.
Het kan natuurlijk zijn dat ik de verkeerde stekker te pakken had of de meting niet goed heb gedaan.
Gaan de schakelaars ooit stuk?
Heeft iemand nog ideeën misschien?
Bij voorbaat dank!