Stom stom stom

navigatie CD voor HU 1205

brulkjaer
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Stom stom stom

· 
Posted: 12.09.2017 - 19:33  ·  #1
Stom, stom,
In mijn opruimwoede (komt niet zo veel voor..) heb ik alle oude navigatie CD's van de HU-1205 weggegooid.
Helaas heb je er echter een nodig voor het bereiken van het servicemenu......
Is er nog een andere manier om in het servicemenu te komen? Of is iemand bereid om een CD via Wetransfer op te sturen?
PepijnZ
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

Re: Stom stom stom

· 
Posted: 12.09.2017 - 20:56  ·  #2
Werken de navigatiecd's van een ander type ook?
Ik heb nog het oude CD-nav. systeem in mijn S60 (RTI CD), later is dit systeem uitgerust met DVD's.

De CD's zijn verre van up-to-date, maar ik wil met alle plezier je er een toe sturen als je er baat bij hebt.
Laat maar weten of je er belang bij hebt. Ik kan je helaas niet zeggen of jouw systeem overweg kan met mijn CD's.
brulkjaer
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 12.09.2017 - 21:30  ·  #3
Hallo Pepijn,

Dat ze verre van recent zijn is geen enkel punt. Het systeem moet een navigatie CD zien die hij kan lezen. DVD's werken niet met dit systeem.
Ik vermoed dat die van jouw s60 wel gaat werken.
Als je er een kan sturen, graag. Laat maar even via PM weten of je fysiek een CD wilt opsturen of een Wetransfer er van maakt. Dan kunnen we even wat afspreken.
brulkjaer
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 12.09.2017 - 22:28  ·  #4
:D Ahum,

Met het laatste restje twijfel ben ik toch nog 1 keer aan het zoeken geslagen. En na alles overhoop te hebben gehaald: YES! Er zat er nog een in een oude HU....
Sorry voor het eventuele ongemak Pepijn.
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 13.09.2017 - 15:33  ·  #5
Het had ook niet gewerkt denk ik. De S60 RTI heeft volgens mij 'full map' navigatie terwijl de HU1205 punt-pijl (of hoe heet dat) navigatie heeft. Maar gelukkig is het al opgelost :)
NickGR
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 13.09.2017 - 15:44  ·  #6
Quote door Doeke Dobma

Het had ook niet gewerkt denk ik. De S60 RTI heeft volgens mij 'full map' navigatie terwijl de HU1205 punt-pijl (of hoe heet dat) navigatie heeft. Maar gelukkig is het al opgelost :)

Ja! dat werkt wel.
Had in mijn vorige V70 TDI een HU1205, deze kreeg ik zonder kaart.
Kaart uit een s80 (omhoogschuifscherm) gehaald en deze werkte prima.
Maar goed! nu de vraag wil je wel navigeren met een hu 1205 :-/
brulkjaer
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.09.2017 - 16:44  ·  #7
Nee, navigeren doe ik niet met de HU-1205. Dat doe ik met de 'poorman's' Volvo navigatie: Een door Volvo geleverde en aangepaste Garmin met speciale houder voor de V70. De grote grap daarbij is dat daar lifetime update bij zit, dus elk halfjaar gratis nieuwe kaarten :-)
Da's nog eens wat anders dan bij het grote systeem. Overigens is de lifetime-update waarschijnlijk onbedoeld.
Ik heb het systeem aan mijn Garmin account (van een outdoor GPS) gehangen, waardoor Garmin het herkende als een Garmin apparaat (echter van een iets ander type), maar het door Garmin herkende type had lifetime update. Mijn Volvo/Garmin systeem dus nu ook :-)
PepijnZ
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.09.2017 - 21:00  ·  #8
No problemo voor mie, want ik had nog niet gekeken of je gereageerd had op mijn voorstel.
Nu dus wel en gelukkig lijkt het probleem opgelost.

Selected quotes for multi-quoting:   0