Er zitten 2 slangen op de klep naar je koolstoffilter en naar de tank en er gaat 1 slang naar het inlaatspruitstuk. Dat zou toch redelijk makkelijk te en moeten zijn, zou ik denken.
Er zitten 2 slangen op de klep naar je koolstoffilter en naar de tank en er gaat 1 slang naar het inlaatspruitstuk. Dat zou toch redelijk makkelijk te en moeten zijn, zou ik denken.
slangen zitten goed . de slang van evap naar inlaatspruitstuk is nieuw . Ik heb er nu een nieuwe tankdop opgezet . Ik ga eens kijken of dat een verbetering is . Evap testen wil volgens mij niet lukken met vida . Zelfs na 15 min komt er geen resultaat uit .
storing komt nog steeds terug . carterventilatie is er weer af geweest was niks aan te zien . Ben vorige week naar Zwitserland gereden geen storing ben 3 dagen thuis weer motor storing weer 400A alle slangen nagekeken niks aan te zien . Zou het nog evt die sensor zijn die voor tegen de luchtfilter bak aanzit ? Weet even zo de naam niet .
Ik kan nog steeds niet ontdekken wat nu steeds deze storing veroorzaakt . Zou er ergens een lek zitten in de slangen naar de tank achter ? Als ik de storing wis blijft deze meestal 1 dag weg . De dag erop als ik ga rijden komt deze weer terug .
Storing is waarschijnlijk opgelost . Bleek een lucht lekkage te zijn op de 2 e injector . Met zeepsop hele lucht inlaat traject nagelopen en toen zag ik zeepsop naar binnen gaan bij de 2 e injector .