Mijn s60R is nu al een aantal keren weggeweest naar de dealer, omdat er steeds een storing optreedt in de koplamp. Als ik een keer lekker wegrij, dan zie ik dat de koplampen naar beneden stellen. Vervolgens krijg ik de melding. Volgens Niham, is er een sensor kapot geweest op de as. (Heeft met de hoogteafstelling te maken xenon licht) Die hebben ze vervangen, want denk je? Na een week heb ik weer precies t zelfde. Word er een beetje moedeloos van. Iemand anders met dit probleem bekend? Overigens zijn de stelmotoren allebei vervangen en de koplampen nagekeken. Volgens de dealer is het probleem de sensor. Maar 2 kapotte sensoren in een maand of drie tijd?
Er schijnt 4 volt oid op die sensor te moeten staan. Rechts heeft ie dat wel, links maar de helft.
Snapt de dealer ook niet. Feit is, het heeft een week probleemloos gewerkt, nu weer niet.
Er schijnt 4 volt oid op die sensor te moeten staan. Rechts heeft ie dat wel, links maar de helft.
Snapt de dealer ook niet. Feit is, het heeft een week probleemloos gewerkt, nu weer niet.