Nog een In het kader van belevenissen en ontdekkingen in volvo internals :
Mijn 2001 (op kenteken) V70 had ook de AQS storing, dat was de enige resterende en terugkomende fout die ik nog had dus toen ik eea las en de VW AQS sensor op Ali vond voor iets meer als een tientje, Ach why not, als het erop zit moet t ook werken toch ?
Eerder van de week besloot de postbode ditmaal gelukkig om zijn voet niet te gebruiken om het envelopje toch door de brievenbus te krijgen, belandde op t agentschap, zojuist had ik hem opgehaald, leek op wat ik gezien had op foto's. Ik dus blij, even een paar dingen verzet en met een handvol verse kunstof-borg-pinnekes een ontdekkingsreis onder de paravaan begonnen. Hmm dat zag er toch behoorlijk anders uit, de montage was totaal anders, en eigenlij blin blind met behulp van een paar fotos van mijn telefoontje ontdekte ik de totaal andere bevestiging van mijn AQS sensor en was ik zelfs met mijn poezelige handjes in staat deze te ontgrendelen en los te koppelen van de meerpolige kabel. Alleen is dit dus een tataal ander model, bevestiging en type (Behr staat erop) als datgene wat ik heb en ook zag als VAG sensor die ook zou moeten passen.
Heb ik nu weer een volvo-voorloop-restposten-versie / afwijkend model en is hier ook wat voor te krijgen ? // mocht iemand een hagel-nieuwe VW sensor zoeken, ik heb er nog een
Ik zoek dus een andere economisch aantrekkelijke optie voor deze variant..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).