storing parkeerlicht

Volvo-V70
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

storing parkeerlicht

· 
Posted: 04.09.2013 - 23:59  ·  #1
Mensen,

Sinds ongeveer een week verschijnt er in het motormanagement (storing parkeerlicht), na circa 30 seconden is dat weer weg want dan zie ik (0 meldingen)

Saillant detail, dit is gekomen nadat ik met mijn auto door de wasstraat ben geweest :'(
...

Subject:

Re: storing parkeerlicht

· 
Posted: 05.09.2013 - 00:24  ·  #2
Toevallig de motorruimte ook gecleaned met water cq ontvetter? Het lijkt mij een vochtschade verhaal te zijn.
Met een beetje pech heb je hiermee je canbus naar de malle moer geholpen of een onderdeel dat hierop aansluit. Lampjes voor branden gewoon? En er zit geen vocht achter het koplampglas? Dan moet je echt gaan denken aan het voornoemde is mijn indruk.
Volvo-V70
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 05.09.2013 - 00:46  ·  #3
Quote door Trissy1979

Toevallig de motorruimte ook gecleaned met water cq ontvetter? Het lijkt mij een vochtschade verhaal te zijn.
Met een beetje pech heb je hiermee je canbus naar de malle moer geholpen of een onderdeel dat hierop aansluit. Lampjes voor branden gewoon? En er zit geen vocht achter het koplampglas? Dan moet je echt gaan denken aan het voornoemde is mijn indruk.

Ik heb niks gedaan onder de motorkap, wel zit er een héél klein beetje vocht in de koplamp, maar zoals ik het bezie is het de moeite niet waard om dat los te slopen...

Verder werkt de verlichting wel.
Dennis Finke
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 06.09.2013 - 11:55  ·  #4
Even de kentekenverlichting checken....was bij mij t geval!!
robbbie
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.09.2013 - 13:26  ·  #5
parkeerlicht voor of achter. achter gebeurt vaker; met de vuist voorzichtig tik op achterlicht en vaak doet ie het weer korter of langer. is wel een voorbode dat de lamp over enige tijd toch kapot gaat.
rob
EdwardP
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 58
Homepage: camerafilterwebsho…
Subject:

· 
Posted: 13.09.2013 - 13:40  ·  #6
Bij mij geeft hij nu af en toe storing richtingaanwijzer. Deze doet het soms wel en soms niet.
De ervaring leert dat het lampje binnen een paar weken definitief de geest geeft.
waal70
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

· 
Posted: 13.09.2013 - 13:43  ·  #7
Vergeet ook de sidemarkers in de achterlicht-units niet, volgens mij worden die ook "parkeerlicht" genoemd en dat valt niet zo op als die het niet doen.

Ze zitten in het "witte" gedeelte van het achteruitrijlicht/knipperlicht, maar dan dus om het hoekje, aan de zijkant van de auto.

Selected quotes for multi-quoting:   0