Storing in radio ontvangst

huibs60d4

Subject:

Storing in radio ontvangst

· 
Posted: 17.08.2013 - 22:46  ·  #1
Sinds dec volvo rijder. Heeft blis, adap.cruisecontrol, lane departure warning, handgeschakeld. Auto is al voor de 6e maal bij garage omdat ik storing heb op mijn radio. Momenten dat het net lijkt of ie niet helemaal zuiver op de zender staat. Ruis,gekraak, storingsgeluid en het toerenverloop van de motor hoor je over de speakers! Is dit bekend bij forumleden? Ook soms storing op handsfree bellen ( men verstaat mij niet maar ik hen wel).
Auto ligt al een week helemaal uit elkaar bij de garage en men kan niets vinden. Ik ben ten einde raad! Graag reaktie.
waal70
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

Re: Storing in radio ontvangst

· 
Posted: 17.08.2013 - 23:52  ·  #2
Klinkt als aardlus en/of mantelstroom. Daar zijn filters voor, maar beter is het, de oorzaak op te sporen en verhelpen (los contact, slechte of geen massa).

Welkom op het forum, trouwens, stel je jezelf en de auto nog even voor bij "Leden"? Vinden we leuk en vergroot het aantal antwoorden.
...

Subject:

· 
Posted: 18.08.2013 - 00:06  ·  #3
Helemaal met de vorige spreker eens. Ik zou het daar ook in gaan zoeken. En inderdaad vinden we het leuk als mensen zichzlef en de auto voorstellen. ;)
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 18.08.2013 - 00:18  ·  #4
Quote door Trissy1979

En inderdaad vinden we het leuk als mensen zichzlef en de auto voorstellen. ;)

Gaat vast wel goedkomen.
...

Subject:

· 
Posted: 18.08.2013 - 00:37  ·  #5
Jawel dat denk ik ook wel! ;) Het voordeel is dan ook dat je vraag serieus wordt genomen terwijl er anders nog weleens doorgeklikt wordt. En even los daarvan is het fatsoenlijk en gewenst hier op ons forum dus ach... Komt goed. :)

Selected quotes for multi-quoting:   0