Hallo Luuk
Ik heb een voorstel soldeer op de uiteinden van de defecte zekering een lamp van 12 volt 30 watt iets meer of minder mag ook.
Zet de auto op contact en kijk of de lamp brand op de stand dat de zekering doorbrand.
Zekering B11/6 wordt door de ecu unit onderspanning gezet, ik denk voor het starten.
Als nu de lamp brand dan de MAF connector loshalen , brand de lamp nog dan is er vermoedelijk sluiting naar aarde,
beweeg de kabel boom van zekeringkast naar de MAF sensor, als de lamp uitgaat dan zit je op het goede spoor.
De sluiting kan ook onder de zekering kast zitten.
Groeten BUM
Ik heb een voorstel soldeer op de uiteinden van de defecte zekering een lamp van 12 volt 30 watt iets meer of minder mag ook.
Zet de auto op contact en kijk of de lamp brand op de stand dat de zekering doorbrand.
Zekering B11/6 wordt door de ecu unit onderspanning gezet, ik denk voor het starten.
Als nu de lamp brand dan de MAF connector loshalen , brand de lamp nog dan is er vermoedelijk sluiting naar aarde,
beweeg de kabel boom van zekeringkast naar de MAF sensor, als de lamp uitgaat dan zit je op het goede spoor.
De sluiting kan ook onder de zekering kast zitten.
Groeten BUM