Als ik rij dan stottert de auto en valt soms een 1 seconde uit om dan weer op te pakken. Vermogen is een stuk minder en ook de turbodruk komt er maar voor 0.3 bar in.
Als ik de t5 (1996) uitlees dan is er maar 1 foutcode en dat is de 121. Op het forum staan diverse oplossingen beschreven maar geen van deze werken bij mijn T5.
Ik had al een stage 0 gedaan. (Verdelerkap , rotor, kabels, bougies, bdp sensor en nokkenassensor)
Nu zie ik bij uitlezen dat mijn lmm bij weinig gas geven al naar de limiet van 5 volt schiet.
Lambda sonde pendelt wel netjes mee.
Vacuumslangen vervangen en gecontroleerd, geen lekkage. Uitlaatspruitstuk heel, geen scheuren.
Is het juist als ik nu concludeer dat de lmm overleden is? Of is er iemand met een andere mening/beredenering?
Als ik de t5 (1996) uitlees dan is er maar 1 foutcode en dat is de 121. Op het forum staan diverse oplossingen beschreven maar geen van deze werken bij mijn T5.
Ik had al een stage 0 gedaan. (Verdelerkap , rotor, kabels, bougies, bdp sensor en nokkenassensor)
Nu zie ik bij uitlezen dat mijn lmm bij weinig gas geven al naar de limiet van 5 volt schiet.
Lambda sonde pendelt wel netjes mee.
Vacuumslangen vervangen en gecontroleerd, geen lekkage. Uitlaatspruitstuk heel, geen scheuren.
Is het juist als ik nu concludeer dat de lmm overleden is? Of is er iemand met een andere mening/beredenering?