Afgelopen is de hele voortrein vervangen: draagarmen, fuseekogels, koppelstangen en stuurkogels. Met de oude set, die schijnbaar helemaal op was, kon ik niet fatsoenlijk een u-bocht maken zonder dat het vooronder ging klapperen en de auto ging glijden en bonken. Dat is nu gelukkig opgelost, op lage snelheid althans.
Ik rijd elke ochtend in deze lus van Hilversum naar de A27. Wat voorheen best goed ging, slechts af en toe een geluidje, voelt nu als een gevaarlijke bocht. De S60 heeft last van onderstuur, ik moet daar echt 50 rijden (normaal 70/80) want daarboven gaat hij 'schuiven', en maakt dat graag kenbaar met het vervelende geluid dat je hebt bij onderstuur: alsof je auto over geblokkeerde banden heen wordt geduwd en er constant ruzie is tussen het rubber en de rest van de auto (rechtdoor! nee, bocht! nee, rechtdoor!).
Weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen, hoop dat jullie het snappen :shame:
De vraag is: wat kan er mis zijn? Banden zijn nog goed (~3mm profiel, 2,7 bar) en de auto rijdt ook netjes rechtuit op eigenlijk alle snelheden.
Ra, ra, ra
Ik rijd elke ochtend in deze lus van Hilversum naar de A27. Wat voorheen best goed ging, slechts af en toe een geluidje, voelt nu als een gevaarlijke bocht. De S60 heeft last van onderstuur, ik moet daar echt 50 rijden (normaal 70/80) want daarboven gaat hij 'schuiven', en maakt dat graag kenbaar met het vervelende geluid dat je hebt bij onderstuur: alsof je auto over geblokkeerde banden heen wordt geduwd en er constant ruzie is tussen het rubber en de rest van de auto (rechtdoor! nee, bocht! nee, rechtdoor!).
Weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen, hoop dat jullie het snappen :shame:
De vraag is: wat kan er mis zijn? Banden zijn nog goed (~3mm profiel, 2,7 bar) en de auto rijdt ook netjes rechtuit op eigenlijk alle snelheden.
Ra, ra, ra