Wie kan mij vertellen hoe ik de stuurbedienings paneel van de radio kan loshalen, deze functioneerd niet meer en ik wil kijken of de stekker nog goed vastzit, de bediening van de cruise controle werkt wel, het gaat dus om een v70n van 2001
Ben er zojuist achter dat het voor het 2000 model een stuk simpeler is: zitten aan de achterkant/zijkant twee torx schroeven onder een hoek. als je die losschroeft kun je de hele airbag er zo (met enige kracht, doch voorzichtig) uit trekken.
(moest er mee aan de gang want de centrale bout van het stuur bleek los te zitten ... )
Ben er zojuist achter dat het voor het 2000 model een stuk simpeler is: zitten aan de achterkant/zijkant twee torx schroeven onder een hoek. als je die losschroeft kun je de hele airbag er zo (met enige kracht, doch voorzichtig) uit trekken.
(moest er mee aan de gang want de centrale bout van het stuur bleek los te zitten ... )
Wist je dat je het stuur ook naar je toe kon trekken Dinant? :whisper:
Wist je dat je het stuur ook naar je toe kon trekken Dinant? :whisper: