Collega forum leden,
Zojuist de auto gestart om naar huis te rijden, hoor ik tijdens het sturen de pomp "zingen", voelde de pomp ook flink in het stuur zelf. Gestopt en gekeken, de hele boel nat. Voor zover ik kan zien lekt de bovenste leiding bij de pomp, daar "loopt" het langs de aansluiting eruit. Kwestie van strak aandraaien of is de pomp stuk bij deze?
Er zit nog vloeistof in het resorvoir, maar dat zal niet lang meer zijn.
Voor de correctheid even een foto bijgevoegd.
Betreft een S60 2.5 140PK uit 2002.
p.s. mocht de pomp vervangen moeten worden, waar kan ik rekening mee houden? 300? 500?.
Zojuist de auto gestart om naar huis te rijden, hoor ik tijdens het sturen de pomp "zingen", voelde de pomp ook flink in het stuur zelf. Gestopt en gekeken, de hele boel nat. Voor zover ik kan zien lekt de bovenste leiding bij de pomp, daar "loopt" het langs de aansluiting eruit. Kwestie van strak aandraaien of is de pomp stuk bij deze?
Er zit nog vloeistof in het resorvoir, maar dat zal niet lang meer zijn.
Voor de correctheid even een foto bijgevoegd.
Betreft een S60 2.5 140PK uit 2002.
p.s. mocht de pomp vervangen moeten worden, waar kan ik rekening mee houden? 300? 500?.
