Goedemorgen,
Gisteren ben ik rustig aan begonnen om te kijken of er stekkers zitten voor een subwoofer of iets dergelijks maar kan er zo snel niet 1 vinden.
Nu wil ik dus eerst uitzoeken of er een andere manier is dus bijvoorbeeld rechtstreeks naar de radio met een verloopstekker of naar de versterker bijvoorbeeld zo dat het zo mooi mogenlijk zit.
Anders moet ik het zelfde als de S60 doen daar had ik het zo gedaan:
HIGH/LOW filter vanaf de hoedenplank speakers (heeft deze S80 niet )
Rechtstreekse stroom rechtstreeks via de accu (ZIt bij de S80 voorin )
Geschakelde stroom via een relais (heb ik nog liggen heb een kabel set gemaakt toen)
En dan is het heel simpel de subwoofer aansluiten en het werkt!
Maar er staat mij iets van bij omdat ik de high performance set in de S80 heb zitten dat er een subwoofer kabel aanwezig moet zijn. Maar in de VIDA kan ik ook niets vinden en als die kabel er wel ligt dat maakt het alles een stuk makkelijk zonder te knippen of wat dan ook in de originele bedrading.
Mocht het niet kunnen via de meest originele manier dan word het een paar meter aan kabels trekken en zoeken naar de bedrading van het achter portier
PS het gaat over een kleine subwoofer van pioneer dus niet origineel!
Alle tips zijn welkom of het nu met of zonder die originele kabel gaat.
Groetjes Martijn
Gisteren ben ik rustig aan begonnen om te kijken of er stekkers zitten voor een subwoofer of iets dergelijks maar kan er zo snel niet 1 vinden.
Nu wil ik dus eerst uitzoeken of er een andere manier is dus bijvoorbeeld rechtstreeks naar de radio met een verloopstekker of naar de versterker bijvoorbeeld zo dat het zo mooi mogenlijk zit.
Anders moet ik het zelfde als de S60 doen daar had ik het zo gedaan:
HIGH/LOW filter vanaf de hoedenplank speakers (heeft deze S80 niet )
Rechtstreekse stroom rechtstreeks via de accu (ZIt bij de S80 voorin )
Geschakelde stroom via een relais (heb ik nog liggen heb een kabel set gemaakt toen)
En dan is het heel simpel de subwoofer aansluiten en het werkt!
Maar er staat mij iets van bij omdat ik de high performance set in de S80 heb zitten dat er een subwoofer kabel aanwezig moet zijn. Maar in de VIDA kan ik ook niets vinden en als die kabel er wel ligt dat maakt het alles een stuk makkelijk zonder te knippen of wat dan ook in de originele bedrading.
Mocht het niet kunnen via de meest originele manier dan word het een paar meter aan kabels trekken en zoeken naar de bedrading van het achter portier
PS het gaat over een kleine subwoofer van pioneer dus niet origineel!
Alle tips zijn welkom of het nu met of zonder die originele kabel gaat.
Groetjes Martijn