Gisteren een gebruikte subwoofer in mijn V70 geplaatst. Stekker erin en hij doet het lees ik vaak op dit forum. Maar het effect wat deze geeft is toch wel marginaal naar mijn mening, ook als ik het knopje op de subwoofer met de klok mee naar het eind draai. Nog even gezocht naar instellingen op de HU803, kan wel wat vinden maar heb geen instellingen kunnen vinden waar ik iets aan kan veranderen.
Het 'verborgen menu' onder de handige linkjes van Bigdog werkt op mijn laptop niet. Ik krijg een waarschuwing over een verlopen certificaat dan wel de mogelijkheid van een gehackte site. Wat dat betreft neem ik liever geen risico.
Iemand advies , dan wel iemand in de buurt van Putten met een goedwerkende subwoofer zodat ik kan horen wat hij zou moeten doen?
Groet Wouter.
Het 'verborgen menu' onder de handige linkjes van Bigdog werkt op mijn laptop niet. Ik krijg een waarschuwing over een verlopen certificaat dan wel de mogelijkheid van een gehackte site. Wat dat betreft neem ik liever geen risico.
Iemand advies , dan wel iemand in de buurt van Putten met een goedwerkende subwoofer zodat ik kan horen wat hij zou moeten doen?
Groet Wouter.