De subwoofer zit erin en alles werkt perfect. Het inbouwen stelt weinig voor. Ik ben er ook achter gekomen dat je de klep in de bagageruimte eruit kan klikken en niet de vier bouten hoef te verwijderen. Zo leer je nog eens wat
. De kabel lag er al dus de subwoofer inbouwen, de stekker erin, kleed erover en klaar. De subwoofer gaf eerst wat weinig bas, maar na de software update was dat ook opgelost. Je kunt de hoeveelheid bas apart met een knop op de subwoofer regelen. Het ligt natuurlijk aan de soort muziek, maar als ik nu het volume wat opdraait met bijv dance of techno muziek weet je niet wat je hoort, wat een bas :shock:
De combinatie HU650, high performance speakers, PA 200 versterker en subwoofer geven een bijzonder mooi en vol geluid. De kwaliteit van het geluid is niet te vergelijken met het geluid zoals het eerst was met alleen de 6 performance speakers. Ook alleen het plaatsen van twee tweaters in de voorportieren geeft kwalitatief al een goede verbetering van het geluid. Als je vervolgens alleen de high performance speakers plaatst, vind ik niet dat het veel beter wordt. Dat gebeurt pas na het plaatsen van de extra versterker. Het plaatsen van de subwoofer maakt het helemaal af, maar dat is persoonlijk en het hoeft niet per se.
Al met al is het allemaal waard geweest en is het nu volop genieten.