Volgens de papieren en het internet wel, zal morgen eens bellen wat de status is. Toen ik naar de garage reed en de eerste weg in sloeg deed alles het maar bij de eerste rotonde, richting, ruitenwissers, boardcomputer ect niets meer. Erg vervelend.
Volgens de bon wel en volgens het bericht eerder in dit topic ook, maar zover inhoudelijk gaat mijn kennis ook niet helaas. Heb net de garage gebeld maar ze kunnen het nog niet vinden dus dat word nog een mooie weg te gaan Marja het is niet anders dan de eerste tijd maar met een Peugeot 107 door komen Wordt vervolgd.
Had Elferink direct al gebeld maar had niet de goede liggen, deze komt van Rima. Wel bij jullie bekend denk ik. Maar had begrepen dat er meerdere types zijn en dat het ligt aan wat er allemaal op de auto zit.
Heb deze via bezorging.
Garage belde net en het blijkt iets in het stuur te zitten elektronica, de cem of sem? Het onderdeel wordt morgen vervangen en kost 140 euro Maar die Swm die er nu in zit is wel goed maar mijne ook maar mijn Swm er weer in zetten kost ook weer werk en was het volgens de garage niet waard, heeft iemand hier belangstelling voor of weet iemand of ik dat ding ergens verkopen kan, hoor het graag.
Als hij klaar is zal ik precies erop zetten wat het nu was.
Zo de auto is weer terug, de cruise controle schakelaar in het stuur was stuk en deze gaf storing op het elektronische systeem.
Nu heb ik alleen een goede Swm uit mijn auto over, wil iemand deze overnemen of waar kan ik hem verkopen?
Gaarne hoor ik het.