Hoi iedereen! Door meer woon werk verkeer gaat mijn volvo s80 2.5T (gekieteld door Volvotune) meer kilometers maken. Omdat ik het nog steeds een ontzettend fijne auto vind en een kleinere diesel mij niet aantrekkelijk lijkt wil ik een LPG installatie in laten bouwen. Nu ben ik al een heel eind met wat ik wil (systeem van Prins inclusief smeersysteem voor de kleppen) maar waar ik maar niet achter kan komen is de grootte van de ringtank die zou passen op de plek van het reserve wiel. Meten bracht me niet ver en de zoekfunctie op het forum ook niet dus ik hoop dat een van jullie die mee leest ook op LPG rijdt en mij kan vertellen hoeveel liter past zonder de vloer te verhogen..
De auto heeft nu 220000 km gelopen. Maar ik rijd hem het liefst zo lang mogelijk door dus de installatie kan wel uit. Als de auto het volhoud in ieder geval maar dat lijkt me geen probleem
De auto heeft nu 220000 km gelopen. Maar ik rijd hem het liefst zo lang mogelijk door dus de installatie kan wel uit. Als de auto het volhoud in ieder geval maar dat lijkt me geen probleem