tekst admin

 
 
 
 
 
markey
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Nieuw vossemeer
Berichten: 21
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 17:54  ·  #1
Hallo, vandaag Vida 2014 geïnstalleerd en dat ging redelijk snel.
Nu wil ik inloggen met ADMIN maar ik krijg er geen tekst in en ook geen cijfer.
Hele forum afgestruind en geen oplossing gevonden.'
Wie weet er raad?
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 54
Berichten: 582
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 18:36  ·  #2
moet ook niet met admin inloggen maar met het nummer 4 dus alleen bij inlog een 4 zetten dat is voor de europeese markt
bartk
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 54
Berichten: 1701
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 18:57  ·  #3
Hier pressies het zelfde probleem, geen mogelijkheid om iets in te typen in username.
Ik installeer het op een Windows 7 professional 64bits
Heb de nieuwe .net's er afgegooid en ben naar 4.0 gegaan, maar dat bood geen oplossing.

Ben nu met VMware een 32bits versie van Windows 7 Ultimate, nog geen resultaat.
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 54
Berichten: 582
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 19:27  ·  #4
dan denk ik dat of de patch niet goed is gegaan of er staan te veel andere dingen bij die win 7 installatie zoals antivirus skype etc dan gaat het meestal fout
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 54
Berichten: 582
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 19:28  ·  #5
kun je rechts onderin zien dat Vida wel opstart ? gaat het icoontje ook op groen ?
Turbodesk
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Niebert
Leeftijd: 49
Berichten: 1804
Geregistreerd: 02 / 2011
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 19:46  ·  #6
Als je niks in kan typen dan is de patch niet gelukt.
De patch installeren als admin en op C: laten staan.
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 54
Berichten: 582
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 20:27  ·  #7
je kunt proberen om vida eens op te starten door start dan uitvoeren dan msconfig in te typen en dan alles wat mee opstart uit te schakelen
markey
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Nieuw vossemeer
Berichten: 21
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 20:59  ·  #8
bedankt voor de tips, ik ga morgen patch opnieuw installeren, hopelijk kan ik dan meer.
Ik kan ook geen cijfer invoeren btw
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2847
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 21:08  ·  #9
Quote

moet ook niet met admin inloggen maar met het nummer 4 dus alleen bij inlog een 4 zetten dat is voor de europeese markt


Ik log altijd in met admin…..
Vogel
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Leeftijd: 46
Berichten: 1513
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 22:55  ·  #10
De useraccounts worden door de patch aan de database toegevoegd.
De patch die ik heb bevat ook een admin account. Niet dat admin iets kan, maar hij zit erin.

Het feit dat je geen tekst kunt typen in het username vak suggereert in mijn ogen echter een ander probleem dan dat de patch niet gelukt is.
Zelf heb ik best lang lopen prutsen met de installatie zonder succes (en dat terwijl ik mijn geld verdien met IT)
De handleiding van Sniereffo is echt een gouden recept, waarmee het gewoon goed lukt.
Als je wil weten of je patch gelukt is dan kun je naar deze post kijken
M95
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 455
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 25.09.2018 - 23:14  ·  #11
Ik heb ook gehad dat ik niks in kon vullen. Volgens mij kwam dit omdat er een datum verlopen was en kon ik dit oplossen met een patch.
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Berichten: 1635
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 26.09.2018 - 18:06  ·  #12
Ja, ik kreeg paar weken terug ook een laptop met Vida in de handen, zelfde probleem: je kon weinig intikken, je invoer “ verdween” .
Deze laptop was een poosje niet gebruikt.

Ik meende ook dat dat ik afgelopen nieuwjaar een andere melding kreeg (na het verlopen van de bestaande patch), iets met de datum ofzo..

Maar hoe dan ook: de nieuwe patch geïnstalleerd en daarna gaan met de banaan :-)
Je kan me PM -en als je die wilt.
Deze kijkt zelf of Windows 32 of 64 bit is en past ook het UAC ff snel aan voor de patch. (vergeet dat laatste maar als je dat niets zegt :-)
markey
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Nieuw vossemeer
Berichten: 21
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 27.09.2018 - 17:07  ·  #13
Vandaag nieuwe patch geïnstalleerd.
Ik kan nu inloggen en opstarten, alleen doet Isoview niet goed zijn werk, zie geen afbeeldingen alleen rood kruis.....
En tijdens uitlezen van foutcodes loopt Vida vast.
Is er een handige Harry die in west brabant woont en wie mij kan helpen?
Het zou me een aantal levensjaren schelen.
Vogel
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Leeftijd: 46
Berichten: 1513
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 27.09.2018 - 21:42  ·  #14
zelf zou ik deze nog eens aanklikken (uitvoeren als administrator) en kijken of ik een repareren optie krijg.
C:\VidaInstall\Vida 2014D NL _ ENG\Vida zelf\3PP\Products\isoview\setup.exe
Repareren wil niet altijd even goed lukken. In 1x goed is de aanrader ;-)

Ook kunnen de security settings van Internet Explorer in de weg zitten. Daarvoor staat een fix bij je installer:
C:\VidaInstall\Vida 2014D NL _ ENG\Vida zelf\Install\Utils\EnableIEHostingx64.reg (of x86 afhankelijk van je windows versie)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39898
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: tekst admin

 · 
Posted: 27.09.2018 - 23:30  ·  #15
Quote door markey

Vandaag nieuwe patch geïnstalleerd.
Ik kan nu inloggen en opstarten, alleen doet Isoview niet goed zijn werk, zie geen afbeeldingen alleen rood kruis.....
En tijdens uitlezen van foutcodes loopt Vida vast.
Is er een handige Harry die in west brabant woont en wie mij kan helpen?
Het zou me een aantal levensjaren schelen.


Windows heeft niet “stiekum” een .Net update gedaan ?
(Alles boven de .Net4 verwijderen).
 
Selected quotes for multi-quoting:   0