Quote door fritsflow
Bij de Espace ging na elke 60.000km de turbo aan vellen. Een reparatie van € 3800 (en als je dan je mond open deed bij de Renault dealer kon het ineens voor de helft..) omdat de hele voorkant van de auto uit elkaar moest, voortrein er af, motorblok een stuk naar voren omdat de turbo achter de motor zat (2.0T). Dagen werk.
En dan ondanks uitgebreide garantie moest je zeuren voor vervangend vervoer. Maar er was meer ellende, met auto EN Renaut dealer. Voor mij was dat het teken om nooit meer frans te rijden en ook nooit meer nieuw. Je kunt wel denken dat je slim bent als je € 50.000 voor een nieuwe auto neer telt maar het is ongeveer het stomste wat je kunt doen. Geldt ook gewoon voor een nieuwe Volvo natuurlijk.
Wordt je inderdaad niet vrolijk van. Ik heb dezelfde ervaringen met de Peugeot 605. Was toen een auto van rond de 90.000 gulden.
Maar, zodra er coulance moet worden gegeven is ook Volvo niet thuis. Zeer slechte ervaringen daarmee.