Ik heb bij de garage geïnformeerd of het mogelijk is een indicatie te krijgen of een DPF-regeneratie aan de gang is. Volgens de Volvo-dealer kon dat niet.
Het kenmerk is volgens mij dat de temperatuur bij de KAT en DPF oploopt tot zo'n 600 graden, dus ik dacht misschien is daar iets te fabriceren?
Zoals bijvoorbeeld met:
link naar eBay
Op/voor het DPF zit natuurlijk al een temperatuursensor, dus het zou het mooist zijn als die uit te lezen is. Heeft iemand daar al eens naar gekeken?
Is er toevallig iemand die zo'n temperatuursensor heeft liggen en eens kan meten wat de specs zijn, in VIDA gezocht maar (nog) niets gevonden?
En tot slot, ik weet niet of de maker van de CFE, danwel iemand van Volvotech nog meeleest, maar als je deze waarde op de DIM kunt krijgen...
Het kenmerk is volgens mij dat de temperatuur bij de KAT en DPF oploopt tot zo'n 600 graden, dus ik dacht misschien is daar iets te fabriceren?
Zoals bijvoorbeeld met:
link naar eBay
Op/voor het DPF zit natuurlijk al een temperatuursensor, dus het zou het mooist zijn als die uit te lezen is. Heeft iemand daar al eens naar gekeken?
Is er toevallig iemand die zo'n temperatuursensor heeft liggen en eens kan meten wat de specs zijn, in VIDA gezocht maar (nog) niets gevonden?
En tot slot, ik weet niet of de maker van de CFE, danwel iemand van Volvotech nog meeleest, maar als je deze waarde op de DIM kunt krijgen...