Hallo mensen,
Ik las een oud topic op dit forum, over ff de termostaat vervangen.
dit schijnt niet altijd zo simpel te zijn, er zijn meerdere types en behuizingen.
maar allerseerdt is mijn termostaat wel kapot?
ik merkte vandaag, tijdens rijden dat mijn ventilator door bleef draaien, terwijl het vandaag juist weer frisser weer is, zo'n 18 graden buiten.
de ventilator blleef kilometers aan, ik hoorde duidelijk in de auto het typische geronk van de fan maar doorgaan.
kan dit duiden op een trage of kapotte termostaatklep?
Na van contact zetten, en opnieuw starten, blijft ventialtor even uit, maar slaat weer snel aan en blijft doordraaien.
volgens mijn redenering gaat de termostaat klep niet goed open of dicht.
Ik las een oud topic op dit forum, over ff de termostaat vervangen.
dit schijnt niet altijd zo simpel te zijn, er zijn meerdere types en behuizingen.
maar allerseerdt is mijn termostaat wel kapot?
ik merkte vandaag, tijdens rijden dat mijn ventilator door bleef draaien, terwijl het vandaag juist weer frisser weer is, zo'n 18 graden buiten.
de ventilator blleef kilometers aan, ik hoorde duidelijk in de auto het typische geronk van de fan maar doorgaan.
kan dit duiden op een trage of kapotte termostaatklep?
Na van contact zetten, en opnieuw starten, blijft ventialtor even uit, maar slaat weer snel aan en blijft doordraaien.
volgens mijn redenering gaat de termostaat klep niet goed open of dicht.