Er staat hier op het Forum een N op benzine te koop, als ik het zo lees met zorg onderhouden door De Don. Qua specs is het niet helemaal mijn auto echter.
Ik ben het met jullie eens, die Classic is een plaatje en duuur, en als je ‘m intensief (nou ja, 15.000km 90% snelweg per jaar) en ‘m dus ‘wakker’ maakt kan er net zo goed veel ouderdomsslijtage boven komen.
@Barto ik ben een enorm Pietje Precies, dat is niet altijd handig, maar ik ken het klappen van de V70-zweep. Mijn Classic kreeg ook alles wat nodig was, dus ook een nieuw stuur en een nieuwe aircocompressor etc. Alles moet het gewoon doen. Welke ik ook aanschaf, er zal een uitgebreide 0-beurt komen waarbij ik alles wat twijfelachtig is meteen aanpak en tevens waar nodig een paar van de bekende preventieve acties uitvoer.
Een N is voor mij een mooie vooruitgang, zoek inderdaad bij voorkeur een later bouwjaar, 140pk mag ook want laat ik dan wel naar 170pk zetten.
Is deze hier toevallig bekend? Dit is helemaal mijn smaak maar tenaamstelling 21/01/2019 doet me bijna terstond weer afhaken. Of het valt de eigenaar tegen, of handelaar...
Volvo V70 2.4 Comfort Line
https://www.autoscout24.nl/aan…50040a7c07