Ik ben net terug van Frankrijk en het viel mij op dat alle toeristen - ik bij de tol poortjes de tool poortjes met de groene pijl pakken. Ik dacht waarom, ik probeer de toolpoorten met de betaalkaarten logo
De linkse drie op de foto. Er was bijna niemand die daar gebruik van maakte
Eerste poortje Credit kaart pasten negens in, en ook contactloos betalen werkte niet, ik dacht poortje kapot
Achteruit naar de volgende, en daar ook credit kaart volledig niet bruikbaar. Toen mijn normale bank pas gepakt en
voor het zwarte vlak met contacloos betalen logo gehouden. En na 4 -5 seconden ligt op groen.
Ik kon dit proberen omdat deze tolpoort alleen betalen was zonder ticket.
En de helft van de poorten is dus contactloos betalen poort.
Voor poorten met de groen pijl stonden zowat alle toeristen in lang rijen. Niet nodig dus die kaart porten werken met contactloos betalen met je normale bank pas. Even slag om de arm ik heb een ING pas, heb geen andere geprobeerd.
De linkse drie op de foto. Er was bijna niemand die daar gebruik van maakte
Eerste poortje Credit kaart pasten negens in, en ook contactloos betalen werkte niet, ik dacht poortje kapot
Achteruit naar de volgende, en daar ook credit kaart volledig niet bruikbaar. Toen mijn normale bank pas gepakt en
voor het zwarte vlak met contacloos betalen logo gehouden. En na 4 -5 seconden ligt op groen.
Ik kon dit proberen omdat deze tolpoort alleen betalen was zonder ticket.
En de helft van de poorten is dus contactloos betalen poort.
Voor poorten met de groen pijl stonden zowat alle toeristen in lang rijen. Niet nodig dus die kaart porten werken met contactloos betalen met je normale bank pas. Even slag om de arm ik heb een ING pas, heb geen andere geprobeerd.