Nou. N.a.v. toch even nadenken en mogelijkheden bekijken willen we toch proberen Zaf eerst te verkopen.
Nu vroeg ik me af, waar moeten we rekening mee houden. Ik ben een enorm slechte onderhandelaar . Mij naaien ze dus waar ik bij sta en dan is het niet eens lekker .
Als ik marktplaats bekijk dan kunnen we er tussen de 1500 en 2000 voor vragen. Jaartal, km's in acht genomen en hier en daar een defect.
Bij ons zijn de volgende dingen bekend:
1) de remvoeringen zijn door de vorige eigenaar vervangen (is gecheckt) maar de computer is nooit gereset. Hij blijft dat dus wel aangeven. Wij hebben hem nog niet zo lang.
2) Airco moet worden bijgevuld.
3) hij doet dat rare met het starten.
Moet ik die dingen er nu bij zetten? Ik ben doorgaans wel zo eerlijk om dat wel te doen.
Is de prijs dan nog reëel?
Verder heeft ie:
Alles in lakkleur
Electrische ramen overal
Electrisch bedienbare buitenspiegels
7 persoons
trekhaak
Airco
Cruise
Boordcomputer
En dat is het geloof ik.
Ik vind het lastig want ik ben echt een heel slecht onderhandelaar lol. Ik denk ik gooi het hier maar eens neer want jullie hebben er gewoon 1000 x in het kwadraat meer verstand van dan ik.
Bedankt alvast.
Nu vroeg ik me af, waar moeten we rekening mee houden. Ik ben een enorm slechte onderhandelaar . Mij naaien ze dus waar ik bij sta en dan is het niet eens lekker .
Als ik marktplaats bekijk dan kunnen we er tussen de 1500 en 2000 voor vragen. Jaartal, km's in acht genomen en hier en daar een defect.
Bij ons zijn de volgende dingen bekend:
1) de remvoeringen zijn door de vorige eigenaar vervangen (is gecheckt) maar de computer is nooit gereset. Hij blijft dat dus wel aangeven. Wij hebben hem nog niet zo lang.
2) Airco moet worden bijgevuld.
3) hij doet dat rare met het starten.
Moet ik die dingen er nu bij zetten? Ik ben doorgaans wel zo eerlijk om dat wel te doen.
Is de prijs dan nog reëel?
Verder heeft ie:
Alles in lakkleur
Electrische ramen overal
Electrisch bedienbare buitenspiegels
7 persoons
trekhaak
Airco
Cruise
Boordcomputer
En dat is het geloof ik.
Ik vind het lastig want ik ben echt een heel slecht onderhandelaar lol. Ik denk ik gooi het hier maar eens neer want jullie hebben er gewoon 1000 x in het kwadraat meer verstand van dan ik.
Bedankt alvast.