Tips voor zoeken?

Ik kan niets vinden - en ik heb een lijstje ;)

mps80
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Tips voor zoeken?

· 
Posted: 10.02.2022 - 12:10  ·  #1
Hallo allemaal,

Ik zoek me rot en hoewel ik bijna zeker weet dat al mn probleempjes met mn nieuwe oude volvootje hier al wel honderd keer uitvoerig behandeld zullen zijn kan ik niets vinden behalve "Wat heb jij vandaag met je volvo gendaan" topics. Ik wil dat heel graag met jullie delen maar wil eerst eens kijken of ik wat dingies kan vinden waar ik m handen vuil mee kan maken en mn autootje beter. Ik doe dus kennelijk iets niet goed wanneer het zoeken hier betreft.

Dus bij deze en zonder in dit topic probleempjes te benoemen zou ik graag willen weten of iemand mij tips kan geven over hoe ik zoek op technische probleempjes met mijn s80 uit 1998. Ik heb allerlei formaten geprobeerd (kernwoorden, probleempomschrijvingen en verscheidene filters maar ik krijg alleen maar dingen als "wat heb jij vandaag aan je volvo gedaan?" topics. Ow en over LPG. heel veel. Zoek <random onderdeel> werkt niet" en er is een topic over dat onderdeel en LPG. :D

Enfin, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil ook niet een lijst met issues op een technisch forum dumpen en dan maar er vanuit gaan dat iemand dat voor mij gaat oplossen.

Thanks alvast en een bijzonder prettige dag!!

Groet,

Maarten
joriz
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 45
Subject:

Re: Tips voor zoeken?

· 
Posted: 10.02.2022 - 13:34  ·  #2
Je kunt beter via google je zoektermen opgeven en dan icm volvov70forum

Dan wordt er in ieder geval binnen het forum gezocht en van het andere volvo forum zie je vaak ook resultaten.

Werkt beter dan de zoekfunctie op het forum zelf..
mps80
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Thanks!!

· 
Posted: 10.02.2022 - 13:40  ·  #3
Ah top dan probeer ik het via die weg.

Dank voor je reactie! ;)
Winterswijkposse
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

Re: Tips voor zoeken?

· 
Posted: 10.02.2022 - 14:21  ·  #4
Ik zoek ook gewoon via google. Je komt dan vanzelf op de juiste onderwerpen uit. Vaak op dit forum of op het andere forum. We hebben al veelvuldig een aantal interessante oplossingen gevonden 😉. En op YouTube staan ook nog wel eens handige doe het zelf filmpjes. Vooral hoe je binnenpanelen, hoedenplank en zo kunt verwijderen zonder pinnetjes af te breken 🙈

Selected quotes for multi-quoting:   0