week of zo geleden begon mn s60 af en toe op 4 poten te lopen. ene rit wel even andere rit niet. Soms direct bij starten op benzine soms bij rijden op lpg. bij omschakelen van gas naar benzine of omgekeerd was t weer over. Afgelopen woensdag werd t al veelvuldiger en hielp omschakelen ook niet steeds weer en donderdagavond was t zover dat ie sowieso op 4 poten bleef lopen. Gas benzine t maakte niet uit en hij begon vreselijk te roken als ik maar iets gas gaf. Duidelijk was dat cilinder 3 de boosdoener was, want bij loshalen lpg of benzine injector cilinder 3 maakte voor onrustige loop niets uit. de rest wel.
De rook stonk verschrikkelijk naar benzine en de bougie van cilinder 3 wordt drijfnat van benzine.
Wat heb ik ondertussen geprobeerd:
bobine en bougie omgewisseld en bobine en bougie getest. vonken maar.
jpg injector en benzine injector vervangen geen verschil
schakelblok lpg vervangen door ander exemplaar geen verschil. (tip uit forum)
tussen door accu aantal malen los gehad als reset geen verschil.
Vida dr aan gehad meld alleen onrustige loop cilinder 3 (en als ik injector stekker los gehad heb een melding hierover.
compressie cilinders getest: is prima.
Tja ik ga dr nog eens een nachtje over slapen maar misschien suggesties?
Kan ik benzine injector live testen? spanning meten?
De rook stonk verschrikkelijk naar benzine en de bougie van cilinder 3 wordt drijfnat van benzine.
Wat heb ik ondertussen geprobeerd:
bobine en bougie omgewisseld en bobine en bougie getest. vonken maar.
jpg injector en benzine injector vervangen geen verschil
schakelblok lpg vervangen door ander exemplaar geen verschil. (tip uit forum)
tussen door accu aantal malen los gehad als reset geen verschil.
Vida dr aan gehad meld alleen onrustige loop cilinder 3 (en als ik injector stekker los gehad heb een melding hierover.
compressie cilinders getest: is prima.
Tja ik ga dr nog eens een nachtje over slapen maar misschien suggesties?
Kan ik benzine injector live testen? spanning meten?