Nu ruim 5 jaar net de V70 aan het toeren wat uistekend bevalt, maar zou graag een automaat willen en denk ook aan benzine.
Want rij 20-25k per jaar, en woon-werk is enkele reis 28km.
De kandidaten zijn:
V90 T4 of T5
BMW 5 serie touring 2017- (G31) benzine
Mitsubishi Outlander phev 2020-
De BMW en Outlander zouden dan via import uit Duitsland komen, scheelt ernorm €€.
Komt nog bij dat de V90 rond het zelfde bedrag toch 1-1,5 jaar ouder is als de BMW.
De Outlander is vrijwel nieuw bij import.
Maar kennen jullie deze auto's en een mening?
Over de BMW en Outlander kan ik weinig negatiefs vinden. De BMW is in de 520i zelfs zuining! Ongeveer 1:14/15 is realistisch haalbaar.
Kan de Outlander aan huis opladen en op werk.
Heb sowieso de laadruimte nodig en bij de Outlander kan deze mss iets te krap zijn, maar het verbruik voor woon-werk maakt een hoop goed.
De V90 is gewoon erg mooi, maar verbruik en tankinhoud vallen tegen. Hij is ook enorm lang hoor!
De 5 serie ben ik erg van gecharmeerd! Mooie auto, ruim, zuinig, flinke tank.
Graag jullie mening.
Want rij 20-25k per jaar, en woon-werk is enkele reis 28km.
De kandidaten zijn:
V90 T4 of T5
BMW 5 serie touring 2017- (G31) benzine
Mitsubishi Outlander phev 2020-
De BMW en Outlander zouden dan via import uit Duitsland komen, scheelt ernorm €€.
Komt nog bij dat de V90 rond het zelfde bedrag toch 1-1,5 jaar ouder is als de BMW.
De Outlander is vrijwel nieuw bij import.
Maar kennen jullie deze auto's en een mening?
Over de BMW en Outlander kan ik weinig negatiefs vinden. De BMW is in de 520i zelfs zuining! Ongeveer 1:14/15 is realistisch haalbaar.
Kan de Outlander aan huis opladen en op werk.
Heb sowieso de laadruimte nodig en bij de Outlander kan deze mss iets te krap zijn, maar het verbruik voor woon-werk maakt een hoop goed.
De V90 is gewoon erg mooi, maar verbruik en tankinhoud vallen tegen. Hij is ook enorm lang hoor!
De 5 serie ben ik erg van gecharmeerd! Mooie auto, ruim, zuinig, flinke tank.
Graag jullie mening.