Ben vandaag ook in Duitsland geweest, op zomerbanden, maar vind andere zaken daar waanzinnig goedkoop. In de buurt van Frankfurt, bij een "Imbiss" een goeie kop koffie (0,2 ltr ) een een vers gebakken broodje gebakken met bacon en ei. Of ik effe € 2,50 wilde afrekenen! € 1,00 voor de koffie en € 1,50 voor het broodje, dan vraag ik me af, wat is er bij ons dan fout gegaan? De man overweegt in de buurt van Venlo iets dergelijks te gaan doen. Zeg ik: Doen, doen!!!!
heb gisteravond ff de winterbanden gemonteerd voor de wintersport volgende week. Hoezo meer geluid....Michelin HP's 225/45R17 maken minstens zoveel of meer geluid dan de winterbanden. Die zijn dan wel 205/55R16. Maar het valt me toch tegen hoeveel geluid die Michelins produceren. Toch een nakijken wat ze daarvoor opgeven.
Als je op autobandenmarkt.nl kijkt, zul je bij de labeling zien dat veel Michelins hoger scoren dan 70 db. Er blijven helaas weinig banden onder dat niveau. Nu ik gesteld ben op rust, vind ik dat stukje van het bandenlabel redelijk belangrijk moet ik zeggen.
Hoewel ik een Michelin mannetje ben (qua looks en qua bandenvoorkeur) vind ik het eigenlijk best jammer, maar waarschijnlijk worden het geen Michelins, tenzij mn bandenboer met steekhoudende argumenten komt.
Ben vandaag ook in Duitsland geweest, op zomerbanden, maar vind andere zaken daar waanzinnig goedkoop. In de buurt van Frankfurt, bij een "Imbiss" een goeie kop koffie (0,2 ltr ) een een vers gebakken broodje gebakken met bacon en ei. Of ik effe € 2,50 wilde afrekenen! € 1,00 voor de koffie en € 1,50 voor het broodje, dan vraag ik me af, wat is er bij ons dan fout gegaan? De man overweegt in de buurt van Venlo iets dergelijks te gaan doen. Zeg ik: Doen, doen!!!!
De enige negatieve reviews gaat over slijtage. Een engelsatlige site had het al gauw over 20 tot 30 duizend miles op de vooras, ik vind dat meer dan acceptabel. Comfort, geluid, grip, allemaal uitstekend. Ik verwacht eigenlijk dat ik heel tevreden ga zijn. Het grote verschil met Dunlop is comfort. Daabij zit Dunlop wat mij betreft aan de onderkant van de A merken en Michelin boven. Maarja, Pirelli zit ook boven en die heeft geen band die betaalbaar is en goed presteert op de meeste fronten. Conti is een no go. (en nee, dat kan ik niet nader uitleggen, ik wil ze gewoon niet)