Nou inderdaad. Maar wat ik wel heel vreemd vind zijn die kartonnen conussen, daar is op dit forum al een keer iets over geschreven en uitgezocht en blijkt inderdaad een serie High performence van karton geweest te zijn......
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik denk dat je base performance bedoeld.
Gooi er maar eens een versterker achter (tweeters had je al toch ?), je zult nog raar staan te kijken wat hier nog uit kan komen.
Altijd leuk, hobbien met audio.
"Versterker 4x50 W" en "Luidsprekers zijportieren, hoedenplank / premiumsysteem" gaan dus eigenlijk al niet samen.
Versterker zou dan 4x75 W moeten zijn.
Bij mij een vergelijkbaar boodschappenlijstje, blijft een beetje verwarrend.
Nog wat anders, net als in mijn VIDA lijstje staat bij jou ook bandenmaat 215/55/16. Ik rij toch echt op 205/55/16, dus een cm smaller maar wel even hoog. Zal mij verder een zorg zijn (volgens mij is 205 een meer gangbare maat dus zal wel goedkoper zijn) maar ik vind t toch vreemd.
215/55/16 en 205/55/16 zijn niet exact even hoog , het is een verhouding !
Ok, ok... er zit 5,5mm verschil tussen qua hoogte. Ik wou maar zeggen dat ik, en ik denk velen met mij, op 205 rijden en volgens mij is dat ook de gehomologeerde maat voor mij hier in Spanje, maar daar zal ik de autopapieren nog eens op naslaan. Toch vond ik t apart dat VIDA wat anders aangeeft.