Sowhee een uitgebreid antwoord en zeer nuttig, Thanks.
Frappant dat de bak volgens Wikipedia een capaciteit to 440 nm heeft (bron, fabrikant Aisin) wat dan in de nieuwere versies al het af fabriek koppel is en die door Polestar word getuned tot 470 nm MET behoud van fabrieksgarantie!
Daarbij, enkele andere motoren (zoals de V6 diesel van Jaguar/Citroen/Peugeot) leveren af fabriek ook aanzienlijk hogere koppels dan 440 nm.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
ALS ik tot tuning besluit zal ik denk ik wel als max 470 a 480 nm aanhouden. De pk's zouden dan rond de 200 a 210 uitkomen?
Frappant dat de bak volgens Wikipedia een capaciteit to 440 nm heeft (bron, fabrikant Aisin) wat dan in de nieuwere versies al het af fabriek koppel is en die door Polestar word getuned tot 470 nm MET behoud van fabrieksgarantie!
Daarbij, enkele andere motoren (zoals de V6 diesel van Jaguar/Citroen/Peugeot) leveren af fabriek ook aanzienlijk hogere koppels dan 440 nm.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
ALS ik tot tuning besluit zal ik denk ik wel als max 470 a 480 nm aanhouden. De pk's zouden dan rond de 200 a 210 uitkomen?