TOMTOM 825 GO LIVE

Wat is de beste plaats in een V70 2,5D van 8/2000

 
 
 
 
 
hoepel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scherpenzeel GLD
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Berichten: 720
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Re: TOMTOM 825 GO LIVE

 · 
Posted: 20.12.2011 - 23:18  ·  #16
@philken

Ziet er goed uit!!

on topic:

Als ik een navi gebruik(doe ik bijna nooit) plak ik het midden onderaan de voorruit.
En de RTI navi staat nooit aan duurt te lang met 'opzoeken' van de auto en oude kaarten
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: TOMTOM 825 GO LIVE

 · 
Posted: 21.12.2011 - 08:53  ·  #17
Quote door plorie

De basishouder is iets van 3-4 tientjes, en idd nog zoiets voor de houder daarop. Daar staat wel tegenover dat je je dash niet sloopt en de houder trillingsvrij is, dan kun je van die halfordsmeuk niet altijd zeggen.


... ja, ja een basishouder (bv. de goedkoopste voor Domme Tom is 28,24 of 29,44 Euro inclusief verzenden), maar er is meer ...
... er zijn ook zogenaamde 'actieve houders' waar stroomvoorziening en eventueel TMC-antenne vast op worden aangesloten. En dan kosten ze wel wat meer (duurdere voor TomTom 71,34 of 72,54 Euro inclusief verzenden), maar dan krijg je ook echte 'inbouwkwaliteit'. De navigatiehouders van Brodit zijn hier te vinden.

... en dan idd zoiets voor de houder daarop heet een ProClip bij Brodit. Dat is ook maatwerk en kost 26,68 of 27,88 Euro inclusief verzenden. Voor Volvo hier te vinden.

NB. In alle genoemde prijzen zit 6,75 of 7,95 Euro verzendkosten. Bij bestelling van twee artikelen kan dit bedrag dus één maal in mindering gebracht worden op de totaalprijs.

Je vindt alles hiervan met de prijzen via de bovengenoemde links.
En omdat ik connecties heb met Brodit kan ik wel voor forumleden voor een leuker prijsje zorgen dan de bovenstaanden indien we een collectieve bestelling zouden kunnen doen. Dat loont zich al vanaf zo'n vijf/zes artikelen.
Kijk maar bij carkitstunter (zie links hierboven) en stuur mij per PB de artikelnummers die je zou willen ontvangen. Dan verzamel ik deze en stuur een reactie terug met daarin de (vrijblijvende) prijsopgave inclusief verzendkosten.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0