Nou , spullen binnen voor de Haldex onderhoud
Uitlaat er onderuit gehaald, beide bouten voor afgebroken.
uitboren, ging bij 1 mis, zat behoorlijk uit het midden waardoor ik de bout er niet makkelijk uit kreeg,
Nu kan ik er weer gewone bouten in doen.
Volgende stap, je moet de cardan rond draaien om alle 6 de imbus bouten las te draaien.
Ik heb de auto op oprij blokken staan, wel zo makkelijk, of toch niet
Auto maat in N en ik kon de as niet rond draaien, tot ik een brainwave kreeg, die as zit gewoon via tandwielen aan het voorste differentieel. Dat betekent dat als de voor wielen niet kunnen draaien je de as dus ook niet kunt draaien.
Ok 1 voorwiel opgekrikt. en met aan het voor wiel draaien kun ik alle as bouten verwijderen.
Middelste cardan as steun los om wat ruimte te hebben, en nog wil de as niet uit de flens van de Haldex
Uitlaat er onderuit gehaald, beide bouten voor afgebroken.
uitboren, ging bij 1 mis, zat behoorlijk uit het midden waardoor ik de bout er niet makkelijk uit kreeg,
Nu kan ik er weer gewone bouten in doen.
Volgende stap, je moet de cardan rond draaien om alle 6 de imbus bouten las te draaien.
Ik heb de auto op oprij blokken staan, wel zo makkelijk, of toch niet
Auto maat in N en ik kon de as niet rond draaien, tot ik een brainwave kreeg, die as zit gewoon via tandwielen aan het voorste differentieel. Dat betekent dat als de voor wielen niet kunnen draaien je de as dus ook niet kunt draaien.
Ok 1 voorwiel opgekrikt. en met aan het voor wiel draaien kun ik alle as bouten verwijderen.
Middelste cardan as steun los om wat ruimte te hebben, en nog wil de as niet uit de flens van de Haldex
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).