Klopt! Die skihal is top. Ik ben daar al zo vaak geweest voor een spotprijsje. Via vakantieveilingen een bon kopen voor rond de €25,- en de hele dag kunnen skiën met onbeperkt eten en drinken. Weet nog wel heel goed dat we daar altijd weer mét geld weg gingen. Bezoekers huurde een kluisje daar. 1 euro voor de skihal en 1 euro borg, totaal stop je dus 2 euro in het kastje en je krijgt na je bezoek 1 euro weer terug. Echter was het niet makkelijk om die euro terug te krijgen, je moest namelijk op een bepaald moment de sleutel draaien en het rode knopje indrukken wat niemand lukte. Wel leuk als er 500 kluisjes staan en samen met je vrienden trek je al die kluisjes leeg Heel stout, maar ach.
@PDJ, je 'home town' ? Waar stond je 'crib' dan?
@Volvo_V70, Mijn auto is daar ooit gechipt in 2003. Ik heb alles en iedereen gevraagd of ze de chip konden terug zetten maar dat kon alleen het bedrijf (Heico) zelf. Stom dat ik als laatste pas Heico zelf benadert heb, dit speelt al een maandje. Ze vonden het leuk om van me te horen en ze hadden het recovery bestand nog staan. Deze was voor €70,- terug te schrijven.
@PDJ, je 'home town' ? Waar stond je 'crib' dan?
@Volvo_V70, Mijn auto is daar ooit gechipt in 2003. Ik heb alles en iedereen gevraagd of ze de chip konden terug zetten maar dat kon alleen het bedrijf (Heico) zelf. Stom dat ik als laatste pas Heico zelf benadert heb, dit speelt al een maandje. Ze vonden het leuk om van me te horen en ze hadden het recovery bestand nog staan. Deze was voor €70,- terug te schrijven.