Quote door chrisgerritsen
Het vervolg is er. Net bij de garage geweest om de auto weg te brengen. Hij wil wel verder zoeken, maar moet gewoon het garagetarief betalen. Ik heb hem gezegd dat ik bij hem gekomen ben om een storing op te lossen, daar bijna €800,00 voor betaald heb en dat het mankement er nog steeds zit. Daarop zei hij dat volgens de computer de storing verholpen is en dat hij zijn werk goed gedaan had. En nu wil hij dus verder zoeken wat er mankeert. Ik heb de auto dus maar weer gauw mee naar huis genomen. Oja, tijdens ons gesprek naast de auto gooide hij nog met een rotgang mijn autodeur dicht, beetje driftig mannetje. Weet nu eigenlijk niet wat te doen. Neem wel contact op met mijn rechtsbijstandsverzekering om de betaalde rekening terug te vorderen. Ik denk dat ik hem maar naar de Volvo garage breng. Iemand een suggestie? Alvast bedankt.
Ah, zo'n "Computer says no"-figuur. Vreselijk. Beter inderdaad naar een specialist gaan en daar de boel laten onderzoeken. Ik heb ook een vaste garage waar ik meestal heen ga voor de doorsnee zaken, maar voor een goede diagnose zoek ik wel liever een specialist op.
Je kunt via de rechtsbijstand iets proberen, maar ik zou nergens op rekenen. Als hij heeft gezegd 'ik denk dat het dit is' en jij geeft akkoord om het te vervangen, heeft hij de opdracht uitgevoerd. Al helemaal als de pc daarna zegt dat het 'klopt'. Volgende keer dus meer afspraken met een voorbehoud maken (terugname onderdeel bijvoorbeeld, enkel arbeid afrekenen, zoiets).