Ik heb gisteren de torsiesteun welke aan de versnellingsbak zit vervangen. Dit heb ik vaker gedaan en telkens gekozen voor Lemforder omdat dit OEM was. Na montage blijkt dat de hele auto trilt en vibreert, vooral bij stationair maar ook tijdens het rijden is er een duidelijke brom aanwezig die er eerst niet was.
Toen ik de steun in m'n handen had vond ik al dat het kleine rubber veel stugger was dan voorgaande keren. Op aanraden van een collega heb ik even met MMTS gebeld en deze vertelde me dat Lemforder is overgegaan naar een massief rubber ipv een losser flexibel rubber. Zij zijn er zelf ook pas laatst achtergekomen en monteren nu bij iedere auto Febi omdat deze nog wel flexibel is. Zelfs bij een benzine blok monteren ze geen Lemforder meer.
Bij mij gaat deze Lemforder er in ieder geval zo snel mogelijk onderuit.
Doe er je voordeel mee!
Toen ik de steun in m'n handen had vond ik al dat het kleine rubber veel stugger was dan voorgaande keren. Op aanraden van een collega heb ik even met MMTS gebeld en deze vertelde me dat Lemforder is overgegaan naar een massief rubber ipv een losser flexibel rubber. Zij zijn er zelf ook pas laatst achtergekomen en monteren nu bij iedere auto Febi omdat deze nog wel flexibel is. Zelfs bij een benzine blok monteren ze geen Lemforder meer.
Bij mij gaat deze Lemforder er in ieder geval zo snel mogelijk onderuit.
Doe er je voordeel mee!