Ik heb al gezocht maar kon het antwoord niet vinden.
Ik heb in de volvo (1998 v70 2.5T) een automaat met de drie knopjes (S E en W) en dus een viertraps. Ik kan schakelen tussen D, 3 en L. In de bergen tijdens de barrelchallenge was het soms geen pretje. Op de 3 houdt hij hem lang niet en dan schakelen naar de L leverde niets op. Om de L te activeren moest de auto eerst zo'n beetje helemaal stil staan.
Net even gewoon op de vlakke weg uitgeprobeerd en hij schakelt in de L niet hoger dan alleen de 1. Ik dacht dat hij in de L tussen de 1 en de 2 schakelde. Klopt dit gedrag of zit een fout in de automaat?
Ik heb in de volvo (1998 v70 2.5T) een automaat met de drie knopjes (S E en W) en dus een viertraps. Ik kan schakelen tussen D, 3 en L. In de bergen tijdens de barrelchallenge was het soms geen pretje. Op de 3 houdt hij hem lang niet en dan schakelen naar de L leverde niets op. Om de L te activeren moest de auto eerst zo'n beetje helemaal stil staan.
Net even gewoon op de vlakke weg uitgeprobeerd en hij schakelt in de L niet hoger dan alleen de 1. Ik dacht dat hij in de L tussen de 1 en de 2 schakelde. Klopt dit gedrag of zit een fout in de automaat?