De titel zegt het al, bij een scherpe bocht (=3 kwart stuurrotatie, bijvoorbeeld bij het verlaten van een rotonde) naar rechts grijpt de traction control in. Het lampje begint fanatiek de knipperen en het vermogen wordt terug geschroefd. Zoals volgens de manual gebruikelijk gebeurd dit enkel op lagere snelheden (tot 50km/h). Het gekke is dat dit nooit gebeurd in een bocht naar links. Het lijkt niets uit te maken of ik de bocht uit-accelereer of gewoon op gelijke snelheid de bocht neem.
In VIDA kan ik helaas geen storing vinden. Wie weet waar ik kan beginnen met zoeken? ABS sensor doormeten, vervangen...?
De wielbouten heb ik al eens nagetrokken, binnenkort zal ik de auto eens opkrikken en het wiel demonteren/monteren. Wie weet brengt dat de ABS sensor minder van slag.
Iemand ervaring...?
In VIDA kan ik helaas geen storing vinden. Wie weet waar ik kan beginnen met zoeken? ABS sensor doormeten, vervangen...?
De wielbouten heb ik al eens nagetrokken, binnenkort zal ik de auto eens opkrikken en het wiel demonteren/monteren. Wie weet brengt dat de ABS sensor minder van slag.
Iemand ervaring...?