Ik heb onlangs een originele trekhaak ingebouwd in mijn 2013 V60. de trekhaak is in bijna nieuwstaat en met originele kabel en trekhaak module. De module heb ik op de auto aangesloten mbv de 2 connector die al achterin de auto aanwezig zijn. Vervolgens de grote connector van de kabelboom vd trekhaak op de module aangesloten en als laatste de oranje connector aangesloten op de zekeringkast mbv een 15 ampere zekering. Alles precies volgens de handleiding behalve het laden van de software.
Nu even gecheckt of alles werkt, als ik het goed heb begrepen zouden de basis functies moeten werken, maar bijvoorbeeld de parkeersensoren de fout in kunnen gaan als er iets achter hangt. Ik heb wel massa en constant 12V op de trekhaak, maar verder werkt niets.
Ik heb altijd begrepen dat je de software niet nodig hebt voor de verlichting. Is het nu alleen een kwestie van downloaden van de software, of is de trekhaak module wellicht stuk?
Nu even gecheckt of alles werkt, als ik het goed heb begrepen zouden de basis functies moeten werken, maar bijvoorbeeld de parkeersensoren de fout in kunnen gaan als er iets achter hangt. Ik heb wel massa en constant 12V op de trekhaak, maar verder werkt niets.
Ik heb altijd begrepen dat je de software niet nodig hebt voor de verlichting. Is het nu alleen een kwestie van downloaden van de software, of is de trekhaak module wellicht stuk?