Quote door Klaasw
Dank voor het aanbod Kevin, wordt enorm gewaardeerd. Ik ben alleen bang dat de twee lange strips zodanig zijn aangetast, dat hier weinig van over is.
Daarnaast mis ik een groot deel van de bouten en alle ringen en moeren. Geloof dat de hele zooi maar retour moet.
Schandalig dat ze dat durven te verkopen. Een slooponderdeel is gebruikt, maar dit kan niet eens voor oud ijzer doorgaan, dit is puur roest! Van een Volvo die ze uit de Noordzee gedregd hebben ofzo. Niet te doen zeg. Daar hadden ze je van tevoren wel even over mogen informeren, dat had je een bewuste keuze kunnen maken.
Anderszijds, dat het daar roesten wil, dat geloof ik wel. Laag over laag, en precies zo'n punt wat goed nat en pekelig wordt in de winter en wordt nooit schoongemaakt tenzij iemand een abonnement heeft op een wasstraat met bodemwasser. Dus ik denk dat andere sloophaken er wellicht niet heel veel beter afkomen, al dit is wel bar en boos. Ik zou toch iets meer neerleggen voor een nieuwe (ongeacht het merk, die overleeft de auto wel) want dit stuk roest trek je uit elkaar als je kar of caravan een keer vast zit.