Ik heb recent tweedehands een trekhaak van een V70 classic gekocht. Deze wil ik monteren onder mijn v70 uit 99. Mijn v70 heeft niet eerder een trekhaak gehad, maar ik begreep dat alle mountings daarvoor aanwezig zijn. Bouten en bedrading waren meegeleverd. Het monteuren van de trekhaak lijkt niet het probleem, maar bij het bedraden kon ik nog niet de juiste aansluitstekker vinden. Mogelijk ligt deze er niet en moet ik die trekken, in dat geval dan ben ik beniewd welke dat is en of dat ik dit uit een oude volvo kan halen op de sloop? Ligt de stekker mogelijk ergens onder? Of moet ik zelf aan de slag om op basis van de huidige kabels van je achterlichten een aftakking te maken zodat je zelf zo'n stekker te kunnen maken?
Het 7/13 pollige systeem (meegeleverd bij de trekhaak ) bestaat uit bekabeling, een relais en een lamp controle unit (bekend onder Partnumber 9442303). De elektrische onderdelen die er op gaan zijn volgens mij gelijk aan
deze set. De remlichten en de parkeerlichten (gewone lichten) gaan dus via de controle unit, daar heeft die stekker dus nog signaal van nodig.
Hier spreken ze over de module die zou moeten worden aangesloten met een 13 polige connector, of 2x een 6 pollige. Daarbij hoort het volgende bedradingsschema. Die kabels zouden dan links achterin de auto moeten zitten.
Dit is de connector met doos zoals ik hem heb gekocht. Die zwarte losse stekker zou dan ergens in je auto in moeten?
Het 7/13 pollige systeem (meegeleverd bij de trekhaak ) bestaat uit bekabeling, een relais en een lamp controle unit (bekend onder Partnumber 9442303). De elektrische onderdelen die er op gaan zijn volgens mij gelijk aan
deze set. De remlichten en de parkeerlichten (gewone lichten) gaan dus via de controle unit, daar heeft die stekker dus nog signaal van nodig.
Hier spreken ze over de module die zou moeten worden aangesloten met een 13 polige connector, of 2x een 6 pollige. Daarbij hoort het volgende bedradingsschema. Die kabels zouden dan links achterin de auto moeten zitten.
Dit is de connector met doos zoals ik hem heb gekocht. Die zwarte losse stekker zou dan ergens in je auto in moeten?