Ik weet bij de Olifant trekhaken, die ik er hier altijd onder hang, dat alles in de kabelset zit incl een soortement TRM en de set schakelt standaard de PDC uit bij aankoppelen aanhanger/trailer/caravan. Ben daar de eerste keer vreselijk mee aan het klungelen geweest, de haak hing er fysiek zo onder en stelde niets voor, zelfs niet het netjes gat rond de trekhaak in de bumper maken en niet het hele stuk wat Volvo gemarkeerd heeft in de bumper eruit te halen, want dat is echt geen potje om te zien. Kabelset aansluiten duurde beduidend langer en ik was er van overtuigd dat het fout ging in de bestaande TRM, niet dus, het wekte gewoon niet goed met die kabelset. Uiteindelijk die module van hun ipv de originele TRM gemonteerd, mini zekering links achter erbij gedrukt in de relais kast en alles werkte super. Weet alleen niet of ze die setjes ook los verkopen, maar volgens mij wel. Groot voordeel, makkelijk aansluiten, PDC schakelt automatisch uit. Nadeel is een vreselijk brakke gebruiksaanwijzing. Maar omdat ik nu een keer gedaan gehad bij een NN, ging het daarna steeds sneller en het stelt echt niets voor in principe, is echt plug and play.