En ja dat is vettig, hoogstwaarschijnlijk olie residu, hij heeft gelekt bij de pijlstokhouder. Waarmee het beste schoonmaken, aangezien hij er toch af gaat
Kleine update, ik heb de:
Axiaalkogelstangen beide zijde vervangen
Stuurkogelstangen beide zijde vervangen
Opnieuw uit laten lijnen (moet waarschijnlijk nog wel ff aangepast als de stuurkogel zich gezet heeft)
Eerste indruk, hij stuurt echt wel een hel stuk fijner nu, ik durf bochten ook weer sportief te pakken zonder dat mijn stuur een eigen leven leid.
Hij trekt nog wel naar rechts iets, maar ik heb nog niet kunnen testen of dit erger word bij optrekken en minder word bij remmen.
Kleine update, ik heb de:
Axiaalkogelstangen beide zijde vervangen
Stuurkogelstangen beide zijde vervangen
Opnieuw uit laten lijnen (moet waarschijnlijk nog wel ff aangepast als de stuurkogel zich gezet heeft)
Eerste indruk, hij stuurt echt wel een hel stuk fijner nu, ik durf bochten ook weer sportief te pakken zonder dat mijn stuur een eigen leven leid.
Hij trekt nog wel naar rechts iets, maar ik heb nog niet kunnen testen of dit erger word bij optrekken en minder word bij remmen.
Yorben, ik meende dat je had aangegeven in het begin van je topic dat de auto alleen bij gas geven en loslaten naar rechts trok?
Een vriend van me had zoiets met zijn 850R. Die heeft z'n auto laten nameten en toen bleek dat het ene voorwiel verder naar achter stond dan het andere...schade was niet te zien met het blote oog maar gaf wel dit effect. Gek genoeg was het opgelost door de band aan die zijde andersom te monteren (tegen de aan gegeven draairichting in) maar dat was geen permanente oplossing aangezien het een band was met 1 voorgeschreven draairichting vanwege het profiel en het wegwerken van regenwater...waarschijnlijk gaf de band op die manier meer weerstand. Als ik t me goed Hherinner is de auto met een machine rechtgetrokken en toen was het over.
Heb je je remmen ook nagekeken, gaan alle zuigers wel fatsoenlijk terug na het remmen, kans bestaat dat remblokken te hard tegen een schijf aan blijven duwen waardoor hij die kant op trekt, gauw gecontroleerd, even aan velgen voelen of er geen tussen zit die warmer is dan de andere. Ben benieuwd naar de oplossing.(andere denk ik ook)