Na gister mijn auto weer opgehaald te hebben bij de garage.
Was een rubbberdopje/plugje welke vlgs mij tussen motorblok en versnellingsbak zit, losgeraakt/verschoven en lekte flink olie.
Nu heb ik het idee dat de auto meer trilt dan voorheen, bij stationair toerental en wanneer ik
het koppelingspedaal intrap en de auto onder de 1000 rpm komt.
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en zo ja wat er aan te doen.
Heb een bloedhekel aan kraakjes en trillerij.
Was een rubbberdopje/plugje welke vlgs mij tussen motorblok en versnellingsbak zit, losgeraakt/verschoven en lekte flink olie.
Nu heb ik het idee dat de auto meer trilt dan voorheen, bij stationair toerental en wanneer ik
het koppelingspedaal intrap en de auto onder de 1000 rpm komt.
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en zo ja wat er aan te doen.
Heb een bloedhekel aan kraakjes en trillerij.