Ik heb wel eens iets over Febi kogels en roest gehoord. Maar hier ligt de complete set voor beide kanten te wachten. Destijds bij Bogijn (met korting) gekocht. Ziet er gewoon degelijk uit en Febi is absoluut geen B-merk. Kun je gerust doen!
Heb ze een jaar geleden ook vervangen. Binnenste en buitenste stuurkogels. Volgens mij van lemforder. Febi is volgens mij ook prima. Denk niet dat je een verschil zult merken.
Zat aan een kant ook speling. Na vervanging had ik niet het idee dat er zoveel verschil te merken was met rijden. Maar goed, die hoeven in ieder geval nooit meer vervangen te worden.
Ik heb de set van Febi binnen, maar ben een beetje in verwarring door alle attributen die erbij zitten. Zo zitten er 4 losse moeren bij die volgens mij nergens voor nodig zijn. Er gaat 1 moer boven de stuurkogel en 1 moer om de spoorstang te borgen. Waarom die overige 4?
Daarnaast zit er zo'n vergrendel plaatje net voor het gewricht van de spoorstang, maar volgens mij zit deze af fabriek niet gemonteerd. Waarom zou ik deze nu dan plaatsen?
Zijn de metalen trekbandjes aan te raden of kan ik beter slangklemmen met een schroef kopen?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
hmm die vele moeren snap ik ook niet heb je niet nodig. Aluplaatje ben ik ook nog niet tegengekomen. ik gebruik bij vervanging altijd gewoon pasende slangeklemmen. kunne ze ook nog weer eens makkelijk los mocht je dat willen.