De onderste steunen (3 stuks) kunnen de trillingen veroorzaken lees ik. Deze steunen werken op basis van vacuüm heb ik begrepen. Nou heb ik zelf een vervelend probleem met trillingen die ik niet kan plaatsen. De verstuivers laat ik morgen testen zover dat kan via Vida, meer om ze uit te sluiten. Ik heb namelijk geen probleem met slecht starten, overmatige rook ontwikkeling of verlies van vermogen. De bovenste steun is goed en die aan de bak heb ik onlangs vervangen.
Visueel is er niks aan te merken op de onderste steunen maar toch verdenk ik ze omdat er een trilling is tijdens het rijden. Wie kan mij vertellen hoe je deze kan controleren voordat ik ga vervangen zonder resultaat. Het zijn er drie, dus het kan redelijk in de papieren gaan lopen.
Thanks.
Visueel is er niks aan te merken op de onderste steunen maar toch verdenk ik ze omdat er een trilling is tijdens het rijden. Wie kan mij vertellen hoe je deze kan controleren voordat ik ga vervangen zonder resultaat. Het zijn er drie, dus het kan redelijk in de papieren gaan lopen.
Thanks.