trilling bij 110 km per uur

marcohijden

Subject:

trilling bij 110 km per uur

· 
Posted: 03.09.2012 - 20:36  ·  #1
Hallo,

ik heb een vraagje en weet niet of iemand een idee heeft. ik heb een v 70 uit 2004 (diesel 240.000 km) en heb maand geleden hulpkoppakking en vliegwiel vervangen.....duur geintje :-( ....echter zowel direct na reparatie als nu...ca. 3 weken later trilt de auto bij ca. 110 km per uur....onverklaarbare trilling en heb ook geen idee waar het vandaan kan komen. Als ik 80 ga rijden is het vervolgens weer weg en trilling stopt soms ook weer na paar minuten. Heeft iemand idee wat dit zou kunnen zijn en of dit iets met reparatie te maken kan hebben? Uiteraard ga ik terug naar garage, maar ben huiverig over antwoord....

Dank voor jullie input!

Groet,
marco
...

Subject:

Re: trilling bij 110 km per uur

· 
Posted: 03.09.2012 - 20:39  ·  #2
...
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 03.09.2012 - 20:57  ·  #3
Quote door marcohijden

Hallo,

ik heb een vraagje en weet niet of iemand een idee heeft. ik heb een v 70 uit 2004 (diesel 240.000 km) en heb maand geleden hulpkoppakking en vliegwiel vervangen.....duur geintje :-( ....echter zowel direct na reparatie als nu...ca. 3 weken later trilt de auto bij ca. 110 km per uur....onverklaarbare trilling en heb ook geen idee waar het vandaan kan komen. Als ik 80 ga rijden is het vervolgens weer weg en trilling stopt soms ook weer na paar minuten. Heeft iemand idee wat dit zou kunnen zijn en of dit iets met reparatie te maken kan hebben? Uiteraard ga ik terug naar garage, maar ben huiverig over antwoord....

Dank voor jullie input!

Groet,
marco

Als ik het goed begrijp is deze klacht door de reparatie ontstaan.
Ik zou er mee terug gaan en ze het laten oplossen.
Je hebt inmiddels al genoeg betaald en hoeft dan ook niet voor hun fouten op te draaien.
Succes.
marcohijden

Subject:

· 
Posted: 03.09.2012 - 21:12  ·  #4
nee het is niet weg als ik koppeling intrap en ja ik ga uiteraard terug naar garage(dealer) echter ben bang dat ze mij afschepen...vandaar dat ik benieuwd was ofdat iemand idee heeft wat het zou kunnen zijn....cq. of het relateerd kan zijn aan koppeling...

dank voor jullie input.

marco

Selected quotes for multi-quoting:   0